Protahovací a posilovací svičení

19.12.2014 15:08

Protahovací a posilovací cvičení

                                                                       Individuální tréninky

1. Posilování : pravidelně každý den ( vyberte dle trénovanosti druhý nebo třetí blok ), v průběhu dne asi 20 minut

2. Protahování : pravidelně každý den ( v podvečer asi 15 minut )

3. Trénink rychlosti a techniky :

a) zahřátí - slalom s míčem : asi 10 pecek po 80 cm ( pět sérií po pěti opakování )

b) sprint 10 metrů ( max. intenzita ) : možnost výskoku, pauza mezi opakováním je 20 sekund nebo 6 kliček. Pauza mezi sériemi 2 minuty

c) slalom - vždy jasně definované ovládání míče ( viz. trénink ), široké vedení, 2+2 dotyky, rychlost změny směru, kontrola prostoru

Dopuručení : 9 tréninků do konce roku 2014. 7 tréninků do 12. ledna 2015. Při nejasnostech kontaktujte trenéra.



   

© 2017, FK Čáslav - všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑